iNSAN DENEN YARATIK ;


  İNSAN DENEN YARATIK ;
İnsan denen yaratık:
Önce ok-yay, kılıcı icad ettin, ardından top, atesli silah, füze derken atom bombasını icat ettin Görülüyor ki artık yaşatmak değil amacın, kendi sonunu getirmek! Aç gözlülük yapacağına, artık aç şu gözlerini ve yeniden düşün, yaşamak mı istiyorsun, ölmek mi? Ölmek için yaptıkların, hayatta kalman için yaptıklarından daha fazla.

Asırlarca kendine verdiğin zararı biraz olsun fark etmedin mi? Ben senin gibi bir akla sahip değilim, bir kalem ve kağıttan i
baretim. Tek marifetim senin yaptıklarını yazmak, yüzyıllarca seni yazdım, seni sana anlattım. Unutma insansın ve "insan" bu dünyadaki her kişinin adı. Bu gün öldürdüğün insanların, senden biri olduğunu anladığın zaman çok geç olacak.

Çünkü zaman senide yenecek ve sende öleceksin ama ben her zaman yaşıyor olacağım. Yaptıklarının cezasını sana fazlasıyla ödettiğimi bilirsin, mükafatımıda...
- TARİH
Share this article :
 

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. OĞUZHAN HAZAN - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger